
KÉPZŐINTÉZMÉNY
FELNŐTTKÉPZÉSI INTÉZMÉNY
Név: Enterprise Hungary Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság
Rövidített név: Enterprise Hungary Nonprofit Kft.
Székhely: 3530 Miskolc, Széchenyi István út 19. 1. em. 1.
Felnőttképzési telephely: 1024 Budapest, Keleti Károly utca 26.
Cégjegyzékszám: 05 09 028154
Adószám: 24381149205
A képzőintézmény nyilvántartásba vételi száma: E-001975/2019
KÉPZÉSEK
1. Vállalkozói kompetenciafejlesztés – önismeret, kommunikáció, projektszemlélet
A képzés nyilvántartásba vételi száma: E-001975/D001/2019
A képzés célja:
A képzés célja, hogy a résztvevők csoporthelyzetekben megtapasztalják saját erősségeiket, fejlesztendő vállalkozói kompetenciáikat, erősítsék kommunikációs és együttműködési készségüket, sajátítsák el a projektszemléletet.
A képzés célcsoportja:
A tréning célcsoportja azokból áll, akik vállalkozás indítása előtt állnak vagy kezdő vállalkozók.
A képzés óraszáma:
8 óra (1 óra elmélet, 7 óra gyakorlat
A képzés tartalma:
A résztvevők képet kapnak a vállalkozáshoz szükséges kompetenciákról.
Az aktív csoportos munkában a résztvevők nemformális gyakorlatok keretében megismerik egymást, feltérképezik a vállalkozáshoz szükséges kompetenciáikat, tervet dolgoznak ki arra, hogy milyen eszközökkel, módszerekkel lehet fejleszteni azokat, amelyek szükségesek, illetve milyen erőforrásokat lehet bevonni a hiányok kiegészítésére.
Szituációs gyakorlatok keretében gyakorolják a konstruktív kommunikációt.
A projektszemlélet megismerése nemformális gyakorlaton keresztül történik, melyet a projekt logikáról szóló összegző előadás követ.
A képzés során megszerezhető kompetenciák:
-
Vállalkozói kompetenciák:
-
Alapismeretek a vállalkozáshoz szükséges kompetenciákról, azok szerepéről egy induló és egy működő vállalkozás során.
-
Önismeret a vállalkozói kompetenciák tekintetében: saját kompetenciák feltérképezése az alapvető készségek tekintetében (projektek végrehajtásához szükséges készségek, az együttműködésre épülő rugalmas csapatmunka, vezetési kompetenciák, problémamegoldás, kezdeményezőkészség).
-
Fejlesztési területek felismerése, megfogalmazása és azokhoz elérési utak értelmezése a vállalkozói készségek javítása érdekében.
-
Projektszemlélet, projektgondolkodás sajátosságainak megismerése.
-
Személyközi és kommunikációs kompetenciák:
-
Együttműködés fontosságának felismerése különböző helyzetekben
-
Konstruktív kommunikáció lényegének megértése
-
Empátia és mások bizalmának elnyeréséhez használható módszerek elsajátítása
A képzés elvégzéséről szóló tanúsítvány kiadásának feltételei:
A képzésen való 100%-os részvétel, a ív aláírása, az értékelőlap kitöltése.
FELNŐTTKÉPZÉSI SZOLGÁLTATÁSOK
-
Előzetesen megszerzett tudás felmérése és beszámítása:
Interjú lebonyolítása a résztvevőkkel a jelenlegi tudásszint és a gyakorlati tapasztalatok felmérésére, beszámítására. Jelentkezés a szolgáltatásra – személyesen, előzetes telefonbejelentés után, e-mailben.
-
A képzési szükségletek felmérése, képzési tanácsadás
A képzési szükségletek felmérése és a szakmai igények alapján segítséget nyújtunk a megfelelő képzési modul vagy modulok kiválasztásában, javaslatokat adunk a továbbképzésre vonatkozóan, tájékoztatást nyújtunk a további szakmai fejlődést támogató szakirodalmakról, gyakorlati továbbképzési lehetőségekről.
Jelentkezés a szolgáltatásra - személyesen, előzetes telefonbejelentés után, e-mailben.
Képzési szolgáltatásainkat költségmentesen nyújtjuk a képzésben résztvevők számára.
PANASZKEZELÉSI SZABÁLYZAT
-
Intézményünk a felnőttképzési tevékenységgel kapcsolatos információk hatékony kezelésére Panaszkezelési Szabályzatot dolgozott ki.
-
Jelen Szabályzat a kiadása napjától lép hatályba és betartása minden, az intézmény felnőttképzési tevékenységével foglalkozó munkatársa számára kötelező érvényű.
-
Intézményünk panaszkezelési eljárásáról a felnőttképzésben résztvevőknek a képzés első napján tájékoztatást kell nyújtani.
-
Intézményünk a panaszokat, reklamációkat írásban (levélben, e-mailben) fogadja. A panaszok benyújtásának módja a „nyomtatvány ügyfél általi kitöltése és az intézményhez történő eljuttatása.
-
Az intézménynél történő személyes bejelentés esetén is a nyomtatvány kitöltésével kell a reklamáció tényét dokumentálni. Az ügyfél kérésére a nyomtatványt e-mailben vagy postai úton meg kell küldeni.
-
A beérkező panaszokra – amennyiben a reklamáció jellege ezt lehetővé teszi – azonnal, vagy legfeljebb 1 héten belül írásban kell válaszolni.
-
A tanfolyamok, képzések ideje alatt az oktatókhoz szóban érkező, szakmai jellegű panaszokat, reklamációkat az oktatóknak lehetőség szerint helyben kell kezelnie, ellenkező esetben a reklamáció tényét és tartalmát fel kell jegyezni és az ügyfélszolgálati irodába további ügyintézésre eljuttatni.
-
Alapelv, hogy minden reklamációt kezelni kell. A panaszkezelési eljárás folyamata a reklamáció tárgyától és súlyosságától függ. A reklamáció jogosságát első szinten az oktató, a programfelelős és/vagy az oktatási főtanácsadó bírálja el és teszi meg a szükséges intézkedést. Amennyiben a reklamáció tárgya meghaladja a fentiek kompetenciáját, az elbírálás a képzésért felelős vezető, majd az elnök hatáskörébe kerül.
-
Az el nem fogadott reklamációról is haladéktalanul, írásban kell értesíteni a panaszost, a reklamáció visszautasításának indoklásával.
-
Visszatérő vagy a minőséget jelentősen befolyásoló panaszok esetén a képzésért felelős vezető és/vagy az ügyvezető helyesbítő, illetve megelőző tevékenységet kezdeményezhet, amelynek végrehajtásáért a kijelölt munkatárs és/vagy oktató a felelős.
-
A panaszokról elektronikus nyilvántartást kell vezetni a táblázat kitöltésével.